Ordföranden skrev den 4 mars, 2007 kl. 00:17 Skumrask Så är det... lurigt det där, men praktiskt taget vattentätt och helt sant. För övrigt ska det bli gött att damma av Salamander igen, och därmed en gång för alla ta i tu med Ansgar Sr och Legolin.... ; ( ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer