Ansgar skrev den 2 mars, 2007 kl. 16:58 MMM Låter trevligt. Rätt bra för mig att vi spelar när jag ändå jobbar, och inte kan supa. Även om det givetvis inte hade hindrat spel för mig del ändå. Frågan är vad kassören ska göra måndag morgon. Är inte han arbetslös? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer