Bokat! Jepp, vi säger väl att det är bokat och klart då, nästa helg, 9-11 mars. Först lite brädspel med undertecknad, herr Ordförande och Ronald McBog och lite senare framåt småtimmarna kanske även lite spel med Sekreteraren. På lördagen kan det vankas rollspel för intresserade. Kanske kan t o m Ordföranden inhandla ett helt nytt brädspel till fredagen om det vill sig väl. Kassören, L


Senaste kommentarer