Ordföranden skrev den 26 februari, 2007 kl. 23:32 Frågan ...tyvärr är det väl så att vi får köra när de flesta kan, och om Bogen och Danne Dod kan då så blir det väl andra helgen. Vad vi ska spela är frågan? Om Bergis och Kidde kan så vore väl D&D bra, eller en nystart på Western kanske? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer