Kassören skrev den 26 februari, 2007 kl. 15:50 Ska Bogen... ...ändå vara i Alseda då, så känns det ju som vi kan hitta på nåt. Jag kan fredag kväll och lördag, men måste åka tillbaka söndag kväll vad jag vet, och jag vet inte vad som skulle kunna dyka upp som gör att jag inte kan. 😉 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer