... helgen 9-11 mars kommer vara den enda helgen i mars som jag kan ta mig hem till Alseda, och jag kommer med största sannolighet åka hem även om det inte blir spel. Har en massa konserter att gå på första helgen i mars och 16:e åker jag en sväng till Chicago...


Senaste kommentarer