Jönköping skrev den 21 februari, 2007 kl. 21:55 spel som jag sagt innan kan jag första helgen i Mars sen ser det nog tyvärr lite tjockt ut. Kollade på fotboll hos tarmis igår och han kan tyvärr inte första helgen i mars (yrade något om att han skulle åka skidor i åre)... Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer