Ordföranden skrev den 16 februari, 2007 kl. 13:40 Kanske spel i mars då!? Vad säger herrarna i föreningen om att spela första helgen i mars (jag antar att ingen ska åka vasaloppet)? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer