Bogen skrev den 7 februari, 2007 kl. 22:28 ... det har varit lite mycket nu, men jag ska ta tag i det och kolla upp när jag kan ta mig hemåt... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer