Ordföranden skrev den 4 februari, 2007 kl. 23:25 Avbokning Jag kan inte spela helgen 9-11 eller 23-24. Men givetvis är det ju fritt fram att styra upp en spelhelg ändå! Däremot kan jag spela 16-17 om det skulle vara något, kan t ex Sekreteraren spela någon av de dagarna trots jobbet? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer