Kassören skrev den 20 juli, 2010 kl. 14:10 Ja, man skulle ju skämmas om man gick och köpte något efter att de feta tilltuggens Roger Ebert hade sågat detsamma. Vad skulle man då skylla på om det var äckligt? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer