spel... har precis kommit hem efter en tung vecka i Val D'Isere, lärt mig att åka bräda och förstöra min lever. Jag kommer inte att kunna spela nästa vecka, har väldigt dåligt med pengar (väntar på CSN pengar för den nya terminen), måste också styra upp lite saker här i götet... Knark Olofsson,


Senaste kommentarer