kidde skrev den 24 januari, 2007 kl. 16:55 MMM För dem som är intresserade av lokal fotboll så föreslår jag helgen 9-11 eftersom km i fotboll spelas då. Kan ju vara nått för bogen i alla fall. Dessvärre spelar Alseda på fredagen då jag är i Sandviken, så ni får inte se stjärnan själv spela. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer