kidde skrev den 23 januari, 2007 kl. 12:16 MMM Jag kan inte lördag den 3/2, fredag den 9/2 och helgen 16, 17, 18/2 jobbar jag hela helgen. Så det är bara 23-25/2 som jag kan lira ordentligt. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer