Ordföranden skrev den 22 januari, 2007 kl. 13:01 Rollspel? Vad säger intresserade om att spela rollspel första helgen i februari, alltså 2-4? Vore väl på tiden va? Även om vi inte kan dra igång D&D då heller så skulle jag gärna vilja spela något i alla fall... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer