Uppmärksamt Jadu, Tarmis. Det har du ju helt rätt i, jag tror det var allmänt missat att även Kassören hade rakat in en trea (som flickan sa). Beslutet är dock taget, och nu när vi är inne på vecka 3 året efter så anser åtminstone jag att oppositionen borde gjort sin röst hörd tidigare. Angående inflyttningen kan jag bara säga grattis. Nu blir det dricka av!


Senaste kommentarer