Årets Grillmark... Som jag ser det borde väl bröderna tok dela på årets då båda har en 3:a och en 1:a eller finns det någon information som inte jag har tagit del av? Förövrigt kommer jag att flytta in till stan (Jönköping) i månadskiftet, så det kanske kommer att ges lite fler möjligheter för Jönköpingsdelen av CDR att komma samman framöver... Bergy,


Senaste kommentarer