Ordföranden skrev den 11 januari, 2007 kl. 21:58 Hmmmm Jodå, jag hoppas dragen ska komma ut nästa vecka i alla fall, det är inlämningsuppgifter och hemtentor som spökar här, känns som jag inte gör annat än sitter vid datorn och skriver just nu. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer