kidde skrev den 28 december, 2006 kl. 19:30 MMM Nu har jag kommit igång med DQ på allvar efter helgens bestyr. Lite småkul trots allt. Jag kanonfull, raggarn krockar, bergis på tv. kan nog få ett rätt bra betyg till slut ändå. Dessutom så är ju bogen betydligt fulare än jag på spelet... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer