Alseda skrev den 24 december, 2006 kl. 03:51 God jul ...och tack för ett trevligt tjugotredjemöte som vanligt. Napoleon blev ju både småtråkigt och småkul på samma gång. Kassören, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer