Marley skrev den 19 december, 2006 kl. 23:02 MM vad fick jag Månadens Gillmark för i november? Var det CIV spelandet..eller var det i oktober? Om det var i oktober, vad fick jag då för i november? Jag är inte bitter jag minns bara inte 😉 Robert Nesta ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer