DÅLIG URSÄKT Jag kan inte annat än på mina bara knän ge en uppriktig ursäkt. Detta gäller samtliga medlemmar, men framförallt till Kassören. Jag drog ut på mitt besök till Götet och la alla tankar på någon deadline på hyllan. För mycket vin, kvinnor och sång gjorde att jag prioriterade något skevt som läget låg. Givetvis borde jag ha styrt upp det sista angående DQ innan jag avreste, och när det inte blev gjort åtminstone hört av mig till Kassören på något sätt. Gjort är dock gjort - DQ har arbetats med hela kvällen och borde under tisdagen den 19:e finnas på sidan.


Senaste kommentarer