Nädu... ...det är som du säger Kidde, det är en aning iögonfallande, det här försvinnandet. Han svarar vare sig på telefon eller hör av sig på msn, trots att vi sa att sista deadline var i slutet av förra veckan. Förhoppningsvis sitter han sönderslagen i ett danskt häkte och ångrar att han blev kravallpunkare, det vore både rätt åt honom och en förklarlig ursäkt. När det gäller DQ så är det numera inställt på obestämd tid, pga att ovanstående avbrutit samarbetet. Kanske fixas det till och släpps efter nyår nån gång, vem vet. Tråkigt, men svårt att göra något åt. Kassören, L


Senaste kommentarer