Jag... ...kommer antagligen att vara i Rollspelsmekka redan innan den 22:a (fredag) eftersom jag fick ett brev idag där det stod att jag inte fick plats i mongoåtgärden för mindre begåvade ungdomar på måndag. Kanske var jag inte tillräckligt bra? Hmm... Vad är det som gäller innan julhelgen då? Ska inte Svenne vara med alls? Vilka dyker upp den 23:e? Ska D&D spelas den 22:a då, eller vad har vi bestämt? Vad har folk tid med för spel i mellandagarna? Frågor, frågor, frågor... När det gäller DQ så går det just nu ut på att utvecklingsavdelningen rättar till de fel som testavdelningen, och då främst chefstestaren hittar, så det är 'spelbart' och i princip 'klart'. Kassören, L


Senaste kommentarer