Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kassören Kassören skrev den 15 december, 2006 kl. 19:29
Jag... ...kommer antagligen att vara i Rollspelsmekka redan innan den 22:a (fredag) eftersom jag fick ett brev idag där det stod att jag inte fick plats i mongoåtgärden för mindre begåvade ungdomar på måndag. Kanske var jag inte tillräckligt bra? Hmm... Vad är det som gäller innan julhelgen då? Ska inte Svenne vara med alls? Vilka dyker upp den 23:e? Ska D&D spelas den 22:a då, eller vad har vi bestämt? Vad har folk tid med för spel i mellandagarna? Frågor, frågor, frågor... När det gäller DQ så går det just nu ut på att utvecklingsavdelningen rättar till de fel som testavdelningen, och då främst chefstestaren hittar, så det är 'spelbart' och i princip 'klart'. Kassören, L
Vänta …