Kassören skrev den 12 december, 2006 kl. 17:20 Två och en halv?? 2½ vecka? Då är det ju nyårsafton - det är ju nästa vecka julen är! Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer