Ordföranden skrev den 12 december, 2006 kl. 15:35 ÅRSMÖTE Jag hoppas att alla medlemmar är uppmärksamma på att det inom två och en halv vecka åter är dags för årsmöte! Plats: Oakhill, Tid: ca 18.00, Datum: 23/12 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer