Kassören skrev den 7 december, 2006 kl. 01:19 Inte... ..den blekaste, jag har inget schema och vet ingenting än. Det kanske inte ens är något i slutet av den veckan och då kommer jag nog tidigare. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer