Kidde Jag har råkat ut för en åtgärd igen och ska tillsammans med ett gäng invandrare och avhoppade gymnasister mellan 18 och 25 år, lära mig att skriva cv och komma i tid under veckan innan jul, så om det är schemalagt på dagen fredagen (22 dec) så kan jag inte kommma tidigare eftersom jag då blir av med alla mina bidrag och hamnar dels hos kronofogden och dels på gatan. 🙂 Och det vill vi ju inte. Kassören, L


Senaste kommentarer