MMM Det känns ju konstigt att just kassören ska komma ner så sent, han är ju den enda av oss som inte har nån tid att passa!!! Att svenne skulle utebli var ju mer väntat, han har ju en ny "familj" nu. Men vi får väl hoppas på mange, bogen, bacon, glazze, frallan, bergis, televinken och garry. Ordföranden och jag själv är ju självskrivna.


Senaste kommentarer