Kidde skrev den 8 augusti, 2010 kl. 22:42 Som det ser ut nu så kan jag båda dom helger som Bergis föreslog. Har precis tackat nej till att åka till Kalmar 20-21 så den helgen hade nog varit bäst för mig. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer