Ordföranden skrev den 3 december, 2006 kl. 22:48 Exactimento! ...mon generál! Klart vi gör! DQ borde ligga på speldiskarna inom ett par veckor - alltså som utlovat. Jag måste bara rita lite till i veckan nu, tyvärr måste nog Dreamhack vänta, men det är ju deras förlust känns det som.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer