Airosto skrev den 23 november, 2006 kl. 00:21 arBOGa bra med en upppdatering...känns som jag på något sätt skapat en egen CIV-stil, att helt enkelt gå bort sig...att göra en "bogen" kanske... ser fram emot julspelande och självklart DQ... också Krimtänks spelning i göteborg... Fredrik ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer