Kassören skrev den 7 november, 2006 kl. 03:31 Aha Okej, så vi kanske mister en Kidde, men tjänar en Tarmis på lördag. Det känns som det går på ett ut, kanske t o m lite plus... Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer