kidde skrev den 7 november, 2006 kl. 00:17 MMM Måste lämna en liten öppning för att jag bangar på lördag. ryktas om en rejäl fest som jag i så fall inte vill missa. Men jag hoppas den blir nästa helg. men eftersom jag är en hård kille så är jag i alla fall helt klar söndag. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer