Ordföranden skrev den 6 november, 2006 kl. 14:16 Gött Jag åker gärna med dig Svenne! Har lite att dona med här på fredagen om det ändå inte blir lir då... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer