svenne skrev den 5 november, 2006 kl. 18:59 Mmmm Jag kommer nog antagligen att åka ner på lördagen (så bogen kan åka med). Vad blir det för lir på lördag då?? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer