Jönköping skrev den 30 oktober, 2006 kl. 19:49 Hmmm Jupp, jag kan lira den 11/11. Och ja jag kommer nog att åka ner samma dag, men det blir inte billigt att åka med!! svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer