Boghossian skrev den 30 oktober, 2006 kl. 15:17 ok då ser det ut som det kan bli en del folk. Kommer Sven att köra ifrån Jönköping? Då kanske jag kan åka med och dra ned på kostnaderna lite. Jag börjar helt sonika att planera att jag dyker upp... Alain ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer