Kassören skrev den 26 oktober, 2006 kl. 21:36 Öh.. ...varför måste du tillbaka till Götet på söndagen om du ska till Köpenhamn på kvällen? Vore det inte närmare och snabbare att åka raka vägen till dansken? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer