Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.222.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Coast Coast skrev den 26 oktober, 2006 kl. 08:37
spel Just nu ser det lite hårt ut med spel den helgen. Jag ska nämligen ner till Köpenhamn på söndagen (12/11) på en konsert. Jag kanske skulle kunna dyka hem väldigt sent fredag (jobbar till 19.00) eller åka hem under dagen på lördag men som sagt måste jag tillbaka till Götet tidigt på söndagen så att jag kan åka vidare ner till Köpenhamn. Om jag kommer så blir det troligtvis alltså bara lördagen jag kan spela. Det är iofs morsans födelsedag så jag borde kanske dyka hem en sväng... Jag är nöjd med min 3:a på MM. Att jag plötsligt hotar doden om Årets Mange tyder väl mest på att vi inte spelat så mycket rollspel i år. Jag menar eftersom min 3:a är det värsta som hänt under året (doden hade också en 3:a tror jag) och det var brädspelsrelaterat... grabbar, grabbar, grabbar...."nesta" hänvisar ju självklart inte till den gamle backen utan till Robert Nesta Marley....Bobban alltså...suck Marcus Garvey, West
Vänta …