kidde skrev den 25 oktober, 2006 kl. 21:35 MMM Tydligen har jag på fyllan bokat in mig på en bandyresa till zinkens den 10/11. så då är det kört för mig. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer