MAFFIGT! Vilken jätteuppdatering av Sekreteraren! Alltid härligt att se. Personligen kan jag tipsa om Världshändelserna i H&K för inblandade där, mycket intressant läsning. Sedan är det ju härligt att se att kampen om titeln som Årets Mange har tätnat till ordentligt efter Bogens genomklappning i CIV, där han praktiskt taget gav bort segern mot en sistaplats i sin iver! Liknande har väl hänt alla, men inte i den utsträckningen. Det gäller att ha koll på sina städer helt enkelt....


Senaste kommentarer