Ordföranden skrev den 24 oktober, 2006 kl. 22:17 Dåligt ... men de är dåliga på att dyka upp tycker jag. Kanske på grund av träning och match i Europas större ligor? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer