Kassören skrev den 22 oktober, 2006 kl. 18:49 Tja.. ..vad sägs om andra helgen i november? 10-12 pratar vi alltså. En gång innan jul vore ju roligt. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer