Ordföranden skrev den 18 oktober, 2006 kl. 22:13 Jodå! Ja, det var en go helg. Det gick ju dessutom bra för mig i brädspelen! Inom kort kommer informationer av alla de slag skickas till Sekreteraren, sedan får vi hoppas att det finns uppe på hemsidan innan nyår.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer