Svenne i hundkojan Ja, du Svenne, det får du väl ta och kolla med Bogen när han är i stan antar jag!? Dod och jag kan åka när som helst praktiskt taget, det vore ju gött att åka relativt tidigt i alla fall, så man kan snyltäta innan det är dags för spel.


Senaste kommentarer