kidde skrev den 9 oktober, 2006 kl. 22:20 MMM Ja jag är klar på lördag vid kvart över tolv. och på söndagar stänger vi faktiskt redan vid tio. så då är jag redo kvart över tio. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer