Okidoki Det är så vitt jag har förstått det alltså bokat för spel på lördag och söndag. Svenne åker ner i vilket fall och det gör även jag, så brädspel är ju gjutet. Dod kan till 99 % medan Tarmis inte kommer. Därför vore det ju även lämpligt om Sekreteraren kan dyka upp efter jobbet på lördag så vi kanske kan lira lite Western i alla fall!


Senaste kommentarer