.... jag kommer att dyka upp i Alseda under dagen på lördag (den 14:e) oavsett vilka som kan eller inte, kommer troligtvis att åka tillbaka tidigt måndag. Alltså kan jag spela lördag/söndag. Helgen efter (20-22) kan jag inte, jag ska ner till H-stad och hälsa på herr B. Men fotbollen är slut nu och jag jobbar inte på helgerna, jag här även äntligen fått mina CSN pengar. Så jag kommer att kunna komma till Oakhill lite mer i framtiden... så ligger det till, skräddaren säger ja till nästa helg, men nej till helgen efter det... E Hilter,


Senaste kommentarer