kidde skrev den 6 oktober, 2006 kl. 00:32 MMM Jag jobbar ju i och för sig inte tidigt på söndagen. Så visst skulle jag kunna dyka upp efter 24 på lördagen och spela ett par timmar. Fast det brukar ju vara just på lördagen som folk börjar somna i rollspelsrummet efter tolv. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer